jeg har merket meg det du sa om cola-drikking under svangerskap. Det var litt av en vekker. På grunn av kvalme, har du fortalt, drakk du cola til morgenen hver dag i en tre måneders tid, mens du gikk og bar på meg. Og det har satt sine spor, det vil alle og enhver som har stiftet nærmere bekjentskap med meg kunne bekrefte. Ved hjelp av en slags forsinket regress (ikke treffende, men det hørtes så bra ut) har jeg nå selv gått i barndommen, dvs. vendt tilbake til mine fosterlivs(u)vaner, med daglige doser av cola.

Så du får passe på, Konelille.

Men nok om det. Man er travelt opptatt med å ha fri (etter denne helgen å ha bestemt seg (av hensyn både til en selv, kona og Småen) for å ha fri både lørdager og søndager heretter, med mindre man er på jobbreise), så nå bærer det rett til magebilder.

Sånn så magene ut for fire uker siden:

Til sammenligning: Magene, uke 10.

Og sånn ser de ut nå:

Magene, uke 14.

Det nærmer seg uavgjort.

PS: Sangen «Cecilie» har den siste uka fått trommelyder lagt til, i kjølvannet av den sensasjonelle ultralydundersøkelsen sist mandag (og musikkvideoen Småen Moves like Jagger). Så får det vise seg, ved neste korsvei, om det virkelig blir en jente, eller snarere en gutt – i hvilket tilfelle «Cecilie» kanskje KUN vil bli stående som navnet på en sang.

Kommentarer
  1. vindix sier:

    Det går bra, maridinho. Ditt barn liker ikke cola. Ikke ennå i hvert fall…

Legg igjen en kommentar

